10 Ocak 2011 Pazartesi

KARA GELİN (Sarışının Adı Esmerin Tadı Kurabiyeleri)


Benim çok sevdiğim bir kurabiye, ha bugün yapayım ha yarın derken dün güne gitmiştim.Baktım o kurabiye hemen aldım telefonu elime çektim bir güzel resimleri, arkadaşım NAGEHAN’ın da eline sağlık tam tutturmuş kıvamını hemen vereyim kara gelinin tarifini belki yaparsınız bugün...


MALZEMELER

• Yarım paket margarin
• 1 yumurta
• 1 çay bardağı pudra şekeri
• 1 paket vanilya
• 1 paket kabartma tozu
• 3 yemek kaşığı kakao
• Yeteri kadar un


ŞERBETİ İÇİN

• 1 su bardağı şeker
• 1 su bardağı su ile şekeri bi taşım kaynatın bir kenarda beklesin.

YAPILIŞI

Malzemelerimizden elde ettiğimiz hamurdan küçük yuvarlaklar alıp yağlı tepsiye diziyoruz.Fırından sıcak çıkan kurabiyelerimizi soğuyan şerpetimize atıyoruz şuruptan az nasibini alan kurabiyelerimizi bolca hindistan cevizine buluyoruz böylece kara kızlarımıza beyaz gelinliği giydiriyoruz sarışının adı esmerin tadı kurabiyelerimiz yenmek üzere hazır bekliyorlar.Hepinize afiyet bal şeker olsun….

5 yorum:

cemre eda dedi ki...

harika bir lezzet ve ismiylede dikkat çekiyor isim çok yakışmış elinize sağlık

asiye dedi ki...

çok hafif bir lezzet..hem basit hem şık görünümlü hem de lezzetli..denedim..eline sağlık..

beyzanur dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
SEVCAN dedi ki...

güzel görünüyor yapan olsada yesek:))

Adsız dedi ki...

ismi çok güzel...::)))elinize sağlık...