27 Aralık 2010 Pazartesi

ASYA TATLISI


unsuz harika bi tatlı
tarifi az sonra bekleyin:)
                Ben bu tatlıyı yiyince bayıldım arkadaşlar kesinlikle denemeli ve özel misafirlerinize ikram etmelisiniz.Eşim ve çocuklarım gün arkadaşlarım büyük bir keyifle yediler...Afiyet olsun.....

                                        MALZEMELER
                   4 yumurta
                   1,5 su bardağı şeker(ben bir bardak kullandım)
                   1 su bardağı kavrulmuş susam
                   1 su bardağı hindistan cevizi  
                   1 su bardağı dövülmüş ceviz
                   1 su bardağı galete unu
                   1 paket kabartma tozu
    
       Malzemeleri kek kıvamında sırasıyla çırpıyoruz ve dikdörtgen borcama yayıyoruz.Frında pişerken biz 1,5 su bardağı şekeri  tencerede yakıyoruz çok yanmamasına özen gösterin çünkü acımsı bir tat olmasın. 1,5 su bardağı suyuda ekleyip kaynatıyoruz.Ilıyan kekimize yavaşca döküyoruz.Tatlımızın üzerine tavuk göğsüde yapıp dinlendiriyoruz.Dilerseniz üzerine tüm şamfıstıklarıda yerleştirip mesir macunu niyetinede servis yapabilirsiniz.Arkadaşım Melisanında dediği gibi afiyetle kalın...:)


7 yorum:

mandalincikmazi dedi ki...

Tamam bekliyoruz :))

mutfagabuyrun dedi ki...

değişik bir tarifdenemek istiyorum.ellerinize sağlık.sevgiler.

Mutfaknotlari dedi ki...

valla ben tadan biri olarak harika diyorum
kesinlikle deneyeceğim
sevdacım dene bencede hiç pişman olmayacaksın

ellerine sağlık şeker

gül dedi ki...

Afiyet olsun sevda hanımcığım

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim, cok güzel tariflerin var ellerine saglik.
Bu tatlinin icinede mi 1,5 bardak seker ekleniyor, yoksa verdigin 1,5 bardak seker miktari serbeti icinmi. Cok hosuma gitti denemk isterim, sevgilerimle....

anneminkizıyim dedi ki...

Az evel Asya tatlisi icin soru sormustum, seni aratmamak icin not düsüyorum::)
Sevgiler...

gül dedi ki...

Evet canım içine 1 bardak şeker,karamel için ayrı 1.5su bardağı şeker kullandım...SEVGİLER...