30 Aralık 2010 Perşembe

SÜRPRİZ PASTA

           Merhaba arkadaşlar bugün ben size çok sevdiğim görüntüsüyle hem şık hem hafif hem lezzetli bir pasta tarifi vereceğim.Umarım beğenirsiniz...
                    
                              MALZEMELER
              
              6 yumurta(yumurtayı çok sevmediğim için ben 4 yada 5 kırıyorum)
              1,5 su bardağı şeker
              1 su bardağı süt
              1 su bardağı sıvıyağ
              1 su bardağı su
              1,5 nişasta
              2 paket kabartna tozu
             Aldığı kadar un

         Sırasıyla çırpılan kekimizi yağlı büyük dikdörtgen tepsiye yayıp pişiriyoruz.Dinlenip iyice soğuyan kekimizi küçük kareler halinde kesiyoruz.İster dikdörtgen ister üçgen kestiğimiz keklerimizi bir kapta hazırladığımız 2 su bardağı süt,5 yemek kaşığı kakao ve 3_4 kaşık koyduğum nutellalı karışıma dört tarafınıda ıslatıp hindistan cevizine buluyorum işte o muhteşem görüntü ortaya çıkıyor eminim beğeneceksiniz.AFİYET OLSUN......



             

7 yorum:

mutfagabuyrun dedi ki...

çok lezzetli ve güzel görünüyor arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.

Unknown dedi ki...

Blog dünyasına hoşgeldin Gül arkadaşım güzellikleri paylaşmak dileğiyle
sevgiler hemşehrin
Aynur

gül dedi ki...

sağol sevdacığım afiyet olsun...

gül dedi ki...

sağol canım ya demek aynı memleketin adamıyız:) sevindim...

Mutfaknotlari dedi ki...

hımmm çok leziz görünüyor
ellerine sağlık canım

gül dedi ki...

Melisacığım güzel ve çok hafif ben çok seviyorum...Canım ya müsaitsen bana arkadaş ekle sende kim varsa olur mu?

balböcükleri dedi ki...

ellerine sağlık görüntü müthiş